Alla inlägg den 7 september 2009

Av Anna - 7 september 2009 11:47

Hur ska man veta om det är influensan eller förkylning bara? Prover sägs de inte ta på de som inte har allvarliga symptom... Ja ja - jag har inte tänkt vaccinera mig eller Jonathan i alla fall, så vad spelar det för roll - förutom att det kan ju vara bra att veta?


Jodå, jag insjuknade under lördag eftermiddag också. Var heldålig igår har värk i kroppen idag men är i övrigt bättre. Näsan har slutit rinna i alla fall. Jonathan är bättre, var feberfri i går eftermiddag men fortsätter klaga på att han har ont i ögonen. Ser mycket hängig ut och snorar en del fortfarande. Hoppas att han mår bättre ikväll/imorgon...


Därför har det inte blivit mycket skrivet här heller, inte några kort eller någonting... Ska försöka få till det framöver veckan men jag lovar inget ;-)


Ingen egentlig bordsträning har vi fått till, men pappa har övat med Jonathan en del och han klarar det fint. I går sjöng Jonathan med i "Living on a Prayer" när storebror spelade Guitar Hero. Jag hörde det inte själv men pappa Peter sa att det lät helt riktigt och bra!!!


Hoppas på bättre tider...

Kram

Anna

Presentation


Bloggen handlar om autism och IBT, intensivträning. 2010 gav jag ut Boken om Jonathan, en lång väg till diagnos autism
http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9163371634

Fråga mig

26 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Annas Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards