Alla inlägg den 20 november 2009

Av Anna - 20 november 2009 19:02

Nu har vi fått nya övningar och också fått nya blad för att anteckna övningarna på.

Det ser ut så här:


Utförda övningar


Barnets namn: Jonathan                                        Veckor:  


                               

Övning:

Torsdag

Fredag

Lördag

Söndag

Måndag

Tisdag

Onsdag

B.

Imitation 








B1 Imiterar komplexa sekv.








 








B6 Kopiera enkla ritövningar








 








B2 Imitation av kompisar 









Sedan har vi ett blad för varje avdelning. C-delen blev 2 sidor eftersom det är ett av Jonathans stora problemområden - Språkförståelsen.


Jag har också, på begäran, fått ut hela registret till programmet så att vi ser hur mycket vi faktiskt klarat av. Det är jättekul för vi har klarat av mycket - vi och Jonathan. Men det känns också litet jobbigt att se en del av de avancerade övningar vi har kvar.


Ha en underbar helg allihop! Nu vill min älskade Jonathan ha datorn och kika på Disney on Ice dit vi precis bokat biljetter till (vilket jag måste komma ihåg att hämta ut i helgen...).


Kram

Anna

Presentation


Bloggen handlar om autism och IBT, intensivträning. 2010 gav jag ut Boken om Jonathan, en lång väg till diagnos autism
http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9163371634

Fråga mig

26 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Annas Gästbok


Skapa flashcards