Alla inlägg den 12 mars 2010

Av Anna - 12 mars 2010 22:05

Hej på er!
Jag håller nu på med nästa bok, efter utgivningen av "Jonathan - (inte) som andra barn?". Den kommer att handla om intensivträningen vi håller på med just nu med Jonathan. Ni som också håller på med intensivträning - kan ni skicka mig bra, roliga exempel på den träning ni gjort, rekommendationer för andra föräldrar som funderar på intensivträning, ska eller har börjat?! Också om det är något speciellt som ni vill att de ska tänka på innan/under träningen? Något negativt som ni upplever med träningen??

Boken kommer att heta Intensivträning i praktiken, och innehålla många bilder, tips från vår träning och de jag har kontakt med som också tränar IBT. Så har ni bilder, som jag givetvis redigerar, så skicka gärna det också.

Mailadress: jonathanmamma@hotmail.com

Tacksam för alla svar!!

Kram på er
Anna
(Jag har också postat detta på AFF och Familjeliv)

Av Anna - 12 mars 2010 14:13

En Jonathan som inte ville somna. Kom upp otaliga gånger. Till slut lade jag mig bredvid honom. Han vände sig emot mig och så sa han -Mamma, vad tänker du på?


Hakan nere vid knävecken igen - jag vänjer mig fortfarande inte vid hans ord och frågor.


Kram på er

Anna

Presentation


Bloggen handlar om autism och IBT, intensivträning. 2010 gav jag ut Boken om Jonathan, en lång väg till diagnos autism
http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9163371634

Fråga mig

26 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Annas Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards