Alla inlägg den 7 juli 2010

Av Anna - 7 juli 2010 20:06

Inspelat med nya videokameran - här hittar ni  mina älsklingar:

http://www.youtube.com/watch?v=7Y8dWcFWzrs


Länken finns även till  höger på sidan under YouTube.


Kram på er

Anna

Av Anna - 7 juli 2010 15:31

Igår kom en god vän och hennes 4 (!!!) barn på besök. Jättetrevligt. Två av pojkarna och Jonathans storebror skulle gå ut och leka krig medan vi satt och drack kaffe i köket. Då kommer, till min förvåning, Jonathan och frågar om han får gå ut och leka med de andra killarna. Jag följer med honom ut och ber storebror att hålla sig på området och runt lekplatsen. Jonathan fick en leksaksuzi i handen och sprang iväg med de andra. Jag stod med hakan nere vid knävecken och bara tittade förvånat efter dom. Helt otroligt!


Efter 20-30 minuter kom de in igen, och vi frågade senare hans storebror om hur det gått och Jonathan hade varit med honom mest men varit med och lekt fullt ut. Skjutit en av de andra killarna bl.a. Jag är så glad idag...


Senare var han upp och hämtade sin speldosa till bebisen, utan att vi bett honom. Vi satt  och pratade om vad han ville ha att leka med, och då försvann Jonathan. Han kom efter ett litet tag med speldosan i handen och satte igång den åt bebisen och visade den för honom!! Han är så... normal ibland - på bra dagar som det var igår!


Kram på er och ha en underbar sommar och semester - det har vi!!

Anna

Presentation


Bloggen handlar om autism och IBT, intensivträning. 2010 gav jag ut Boken om Jonathan, en lång väg till diagnos autism
http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9163371634

Fråga mig

26 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Annas Gästbok


Skapa flashcards